Dobrodošli na Svijet Kladjenja Forum

Postanite član Svijet Kladjenja foruma, najveće kladioničarske zajednice na ovim prostorima, kako bi mogli potpuno besplatno pristupiti analizama utakmica, kvalitetnim informacijama, greškama kladionica te sudjelovati u raspravama.

Moto GP

Sign in to follow this  
Followers 0

Za sve ljubitelje Moto GP-a...

Sign in to follow this  
Followers 0
  • Posts

    • Ajmo ekipo poceo jos jedan masters turnir iz serije ATP 1000 pa ajmo navalite... Od mene sutra kad malo bojle razmatram ponudu ide jedan dabl/triple 
    • Ja sam se ponadao da si pronašao neku skrivenu promociju, ali nije ni ovo loše Isplati se odigrat neki malo jači tiket pa ako prođe odlično, a ako ne dobiješ svoje nazad. Evo link od videa u kojem je sve objašnjeno (ima i part 2) ukoliko se nisi snašao dosad:  
    • Da tako je, krivo sam ja procitao post..
    • Ss daje vujina 3.5 golova treba over potegnut kad nema duleta
    • Vozači Formule 1 vježbali start više nego ikad prije FIA je vozačima Formule 1 ove godine odlučila još više otežati start u odnosu na prošlu sezonu, a iako su na predsezonskim testiranjima startove vježbali više nego ikad prije, vozači kažu da je nevjerojatno teško postići konstantnost. Najveća promjena za 2017. je način na koji poluga kvačila iza upravljača kontrolira rad spojke, koji od sada mora biti linearan, što znači da polovina hoda poluge odgovara napola otpuštenoj spojci. Dosad taj odnos nije morao biti linearan pa su inženjeri mogli podesiti da je većina hoda poluge unutar određenog područja hvatanja spojke čime se vozačima olakšao start. Jednostavno rečeno, vozači će morati startati slično kao i u cestovnim automobilima – privući polugu kvačila, dodati gas kako bi se okretaji podigli na željenu razinu i u trenutku gašenja svjetala popuštati spojku i kontrolirati gas. "Sve je bilo na inženjerima, a sada je samo na vozačima" 

      "Više nema točke u kojoj smo samo trebali otpustiti spojku", kaže novi Sauberov vozač Pascal Wehrlein. "Samo ste morali otpustiti spojku između 10% i 80%", dodao je Kevin Magnussen: "Imali smo mapu u kojoj se podešava prijanjanje, gume i razina goriva. Start je dosad bio 100% na inženjerima. Ali sad je u potpunosti na nama". Start bi trebao biti nepredvidiv kao na prvim utrkama 2016., ali uz razliku što bi 2017. to trebalo potrajati cijelu godinu. Zato su vozači tijekom predsezonskih testiranja start vježbali više nego ikad. "Nikad za vrijeme testiranja nisam toliko vježbao start", priznao je Valtteri Bottas. "Neki startovi su dobri, a neki zaista loši", rekao je Romain Grosjean. "Možete imati sreće i jako dobro startati, ali možete imati i lošu sreću i u potpunosti zabrljati". "Nevjerojatno je teško postići konstantnost", kaže Marcus Ericsson. "Šanse za pogrešku puno su veće, posebno s pritiskom na startu utrke. Nema više sustava na koji se možemo osloniti, sad sve ovisi o ručnoj spojci i papučici gasa". Inženjeri će spojku moći kalibrirati samo u petak i tako pogađati kakve bi temperature mogle biti u nedjelju, kao i prijanjanje na startu utrke. Izvor: Index.hr
  • Teme