Jump to content
Sign in to follow this  
ss

četvrtak 21.08.08.

Recommended Posts

Linkoping - TPS Turku 1 1.55

Farjestad - Tappara 1X 1.20

City Stars - Warkaus JK X2 1.27

Norvalla FF - Narpes Kraft 1 1.60

Djurgarden - Karpat Oulu X2 1.55

HV 71 - HIFK 1 1.60

ukupno 8,49

Registrirajte se ili se prijavite kako bi ostavili komentar

Morate biti član foruma kako bi mogli ostaviti komentar

Kreirajte korisnički račun

Registrirajte se

Registracija novog računa

Prijava

Već imate korisnički račun? Prijavite se.

Prijavite se

Sign in to follow this  

• A imam problem sa skrillom, davno sam napravio account i povezao svoju debitnu karticu od unicredit, jos uvijek sam student pa ujedno nju samo i koristim, i nisam skrill dugo koristio bio i sad kad sam se pokusao prijaviti izbacuje mi - wrong credentials iako sam 100% siguran da sam dobru sifru unio, a na mailove mi ns odgovaraju vec par dana, napravio sam drugi racun, ali na njega ne mogu povezati tu karticu jer je vex povezana na taj prethodni tako da sam zapeo sa skrillom.. Ako netko ima neko rjesenje, bio bih zahvalan haha
    • Nisam siguran, ne bi trebalo biti ja mislim. Ja uplate i isplate radim preko Skrilla, iz Bosne sam i nikada nisam imao problema sa uplatom ili isplatom preko njega. Ako si u mogućnosti pokušaj preko njega raditi te uplate i isplate, jer nećeš onda imati problema ni sa bankama.
    • A ne mozes preko skrilla ili netellera?
    • Hoce li isplata na bankovni racum biti problem zbog ovog zakona?